Specialusis pedagogas
Specialiosios pedagoginės pagalbos paskirtis – didinti asmens, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą.
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- įvertinti pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) SUP:
- identifikuoti mokinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį;
- atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese, išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoti ugdymosi sunkumų pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį;
- nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, analizuoti, aptarti su ugdymo proceso dalyviais (mokiniu, mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, mokyklos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) nariais, specialistais) mokinio mokymosi pasiekimus ir pažangą;
- padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą;
- prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones;
- dalyvauti kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką.
- bendradarbiauti ir dirbti komandoje.
Kontaktai:
Prekybos ir verslo skyriaus specialioji pedagogė
Dovilė Kepelinskienė
Tel. +370 650 43532
El. p. dovile.kepelinskiene@stmc.lt
Centro specialioji pedagogė
Kristina Rimeikienė
Tel. +370 650 87598
El. p. kristina.rimeikiene@stmc.lt