Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo technikas

Būsimasis informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo technikas mokosi:

  • informacinės sistemos problemų valdymo;
  • įdiegti ir prižiūrėti informacinių ir ryšių technologijų sprendimus;
  • valdyti informacinių ir ryšių technologijų pokyčius.

Darbo pobūdis:

Įgijęs informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo techniko kvalifikaciją, gali dirbti informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus verslo įmonėse, kitų sektorių organizacijų informacinių technologijų padaliniuose.

Mokymasis:

Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo techniko kvalifikaciją įgysi Šiaulių technologijų mokymo centro Technologijų skyriuje.

  • Mokymosi trukmė – 23 mėn. Technologijų skyriuje.

Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo techniko profesinio mokymo programa

Šiuo metu informacija tinklalapyje atnaujinama, atsiprašome už laikinus nepatogumus
This is default text for notification bar