Šiaulių technologijų mokymo centras įgyvendino STEAM/ STEAM JUNIOR programas, kurios suteikė unikalią galimybę jaunimui susipažinti su mokslo, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos sritimis. STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) – tai šiuolaikinė švietimo metodika, kuri siekia ne tik suteikti žinių, bet ir ugdyti kūrybiškumą, kritinį mąstymą bei gebėjimą spręsti sudėtingas problemas.
STEAM/ STEAM JUNIOR programų tikslas – skatinti mokinių kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius, integruojant įvairias mokslo ir meno disciplinas. Tokiu būdu ugdomi ateities lyderiai, gebantys prisitaikyti prie greitai besikeičiančio pasaulio, kur technologijos ir inovacijos vaidina vis didesnį vaidmenį.
Šiaulių technologijų mokymo centre buvo įvykdytos net 11 STEAM/ STEAM JUNIOR programų: Metalo apdirbimo paslaptys; Jaunasis inžinierius (STEAM JUNIOR); Darbas „Adobe Photoshop“ programa: nuotraukų redagavimas, fotomontažas bei judančių paveikslėlių kūrimas; DI panaudojimas fotografijoje ir „Adobe Photoshop“ programoje; Šviesa ir fotografija. Portreto magija; Vektorinė grafika su CorelDraw; Keksiukai su e. prieskoniais; 3D projektavimas ir vizualizavimas su SketchupPRO ir V-ray for Sketchup; Braižymas ir kompiuterinis projektavimas AutoCAD programa; Mechaninių konstrukcijų ir detalių projektavimas Solidworks programa; Smalsučių laboratorija (STEAM JUNIOR).
Kodėl STEAM/ STEAM JUNIOR programos yra svarbios?
STEAM/ STEAM JUNIOR švietimo metodika integruoja įvairias disciplinas, taip suteikiant galimybę mokiniams išmokti mąstyti plačiau ir kūrybiškiau. Tai padeda ne tik įgyti techninių žinių, bet ir lavinti gebėjimą spręsti problemas, bendradarbiauti ir analizuoti situacijas iš įvairių perspektyvų.
Be to, STEAM/ STEAM JUNIOR programos skatina mokinius tapti ateities lyderiais, pasiruošusiais spręsti globalius iššūkius ir prisidėti prie technologijų, mokslo bei meno sričių pažangos. Integruojant meną į mokslo ir technologijų sritis, stiprinamas kūrybiškumas, kuris yra būtinas inovacijų kūrimui.
Dėkojame visiems, kurie aktyviai dalyvavo mūsų STEAM/ STEAM JUNIOR programuose ir prisidėjo prie šių įkvepiančių veiklų sėkmės! Kartu mes ne tik mokomės, bet ir kuriame ateitį, kurioje technologijos, mokslas ir kūryba žengia koja kojon.
Projektą finansavo Šiaulių miesto savivaldybė.