Tobulėjimas be sienų: Šiaulių technologijų mokymo centro profesijos mokytojos dalyvavo projekte „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“ Portugalijoje

Pedagogo profesijos stiprinimui Lietuvoje įgyvendinamas Nacionalinės švietimo agentūros projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“ (projekto Nr. 10-045-P-0001). Šio projekto tikslas – pritraukti naujus specialistus į švietimo sistemą bei skatinti jau dirbančiųjų motyvaciją ir profesinį augimą.

Įveikusios atrankos etapus, į šio projekto veiklą sėkmingai įsitraukė ir dvi Šiaulių technologijų mokymo centro profesijos mokytojos – Renata Chvoinikovienė ir Jolita Balčiūnienė. Jos dalyvavo šešias dienas trukusiuose „Learning Together“ organizuotuose mokymuose „Digital Technologies for the Creative Classroom“ Portugalijoje, Porto mieste. Pedagogės gilino žinias apie skaitmeninių technologijų taikymą kūrybiškoje mokymo(si) aplinkoje.

Šios programos metu dalyviai gilinosi į šiuolaikines IKT priemones, skirtas kūrybiškumui ir bendradarbiavimui skatinti: „Padlet“, „Slido“, „Genially“, „Canva“ ir kitas. Mokymai buvo orientuoti į praktinį taikymą – dalyviai kūrė vaizdo ir grafinę medžiagą, mokėsi rengti patrauklias skaitmenines prezentacijas, vertino įvairių įrankių galimybes bei mokėsi integruoti jas į pamokas. Mokytojos ne tik patobulino savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir sustiprino anglų kalbos žinias, kurios buvo būtinos dalyvaujant tarptautiniuose užsiėmimuose ir bendraujant su kolegomis iš kitų Europos šalių.

Be akademinės naudos, mokymų savaitė suteikė ir vertingos kultūrinės patirties. Pedagogės lankėsi istoriniuose Porto miesto objektuose, susipažino su vietos tradicijomis, gastronomija ir bendravo su tarptautine dalyvių bendruomene.

„Tai buvo ne tik profesinis, bet ir asmeninis augimas. Grįžome įkvėptos, praturtėjusios naujomis idėjomis, kurias jau taikome savo darbe. Skaitmeniniai įrankiai padeda kurti ne tik šiuolaikišką, bet ir įtraukiančią mokymosi aplinką, – dalijosi įspūdžiais profesijos mokytojos.

Dalyvavimas tarptautiniuose mokymuose stiprina mokytojų kompetencijas, ugdo pasitikėjimą savo profesine misija ir skatina nuolatinį tobulėjimą.

Projektas finansuojamas ES lėšomis.