Eksperimentinių profesinio mokymo programų plėtojimas Šiaulių technologijų mokymo centre Nr. 10-048-P-0032

Projekto tikslas – sudaryti galimybes Šiaulių technologijų mokymo centro mokiniams, baigusiems pirmąją pagrindinio ugdymo programos dalį, vienu metu mokytis pagal profesinio mokymo programą ir tęsti bendrojo ugdymo programas – pagrindinio ugdymo antrąją dalį bei vidurinio ugdymo programą, siekiant įgyti pagrindinį išsilavinimą, vidurinį išsilavinimą ir IV lygio kvalifikaciją.

Projektu sprendžiamos problemos – Šiaulių technologijų mokymo centras, eksperimentinio mokymo tvarka suteikia galimybę sujungti profesinį ir bendrąjį ugdymą, sprendžiant problemas, susijusias su sistemos nelankstumu ir nepakankama kokybe. Sudaryta galimybė mokytis pagal IV kvalifikacijų lygmens profesinio mokymo programas ir kartu nuosekliai mokytis pagal bendrojo ugdymo programas sutrumpina bendrąjį mokymosi laiką vieneriais metais. Tokiu būdu, bendrojo ugdymo įstaigų mokiniai įgyja didesnes pasirinkimo galimybes: baigę mokyklą gali toliau tęsti mokymąsi profesinėje mokykloje (mokydamiesi kitą specialybę), stoti į aukštąją mokyklą, įsidarbinti pagal įgytą profesinę kompetenciją ar susikurti darbo vietą sau. Dalis pagrindinio ugdymo programoje besimokančių mokinių yra labiau orientuoti į praktinę veiklą ir siekia ugdyti profesines kompetencijas, planuodami savo karjerą, todėl mokymasis eksperimento tvarka tampa puiki galimybė, leidžianti šiems mokiniams ugdyti praktinius įgūdžius.

Projekto vykdytojas – Šiaulių technologijų mokymo centras.

Projekto rezultatas.  Numatyta, kad 57 bendrojo ugdymo mokiniams sėkmingai sudarytos sąlygos lygiagrečiai mokytis pagal „Staliaus ir vizualinės reklamos gamintojo modulines profesinio mokymo programas“ ir įgyti profesines kompetencijas.

Projekto vertė: 48 112,37 €.

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos fondų ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo „Naujos kartos Lietuva“ priemonės lėšomis.